Lagu Best! : Biarkan aku jatuh cinta OST Safa dan Marwah

nikita willy bintang sinetron Safa&Marwah sedang berposing manja bg mempromosikan blogku. tengs dear~


Sejak dua menjak ni, rasa badan tak sihat. mebi sebab cuaca, takpun kena santau, atau paling teruk pun, x cukup rest dan badan cepat rasa letih. al maklumlah..umo da makin meningkat..keja pon bukan mcm org2 tua dulu, berkebun, tanam sayur, angkut batu bata, atau apa yg bersangkut paut dgn pekerjaan lelaki sejati..skrg keja, dok dalam ekon, dari pagi sampai petang..giler konpem badan cepat penat wor! tgk kat tv, kejaa tangkap ikan di laut dalam, angkut balak etc, mmg keja jantan sejati. wuhuhh..kagum! tp kat amerika la..payment pun masyukk weyh!



anyway, saje nak share lagu OST Safa dan Marwah, lagu ni dah lama..tapi apa salahnya dengar byk kali kan.. enjoy!



lirik :

BIARKAN AKU JATUH CINTA
by: ST 12

*
Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakkan jantungmu

**
Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan
Aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti
Sampai nanti ku mati

***
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku kan mencoba
Tak perduli kau berkata
Tuk mau atau tidak

back to *,***

kalau best and blom ada dlm simpanan gudang lagu korang, pe salahnya download kan :
ST 12 - biarkan aku jatuh cinta -download!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku tali kasut ku..





Empirisisme Chenta si tali kasut

Empirisisme cinta

detik membentuk waktu
ibarat perjalanan darah di setiap pembuluhnya
tidak berhenti
si gadis bergerak pantas,
membawa sebotol air dan tas tangan
di dadanya tersemat perasaan cinta
empeiria dan warisan bangsa tinggalan
yang sedang dibunuh oleh bangsa kongkalingkong
akan sama ditegakkan kembali
itu janjinya pada bakal anak dan cucunya
biarlah kehadirannya sepi,
kerna depan dan belakang ramai lagi yg sehati
putih baju mereka
suci niat mereka
tegar azam mereka
halatuju dan jati diri
terusan menanti pasti..
kerana hari ini adalah emperisisme cinta untuk masa hadapan.

anda tiada kredit untuk sms? sila try cara ini,oke ~


Send free text messages!
Please enter a cell phone number:

NO Dashes - Example: 7361829726

Please choose your recipient's provider:

SMS Messages

hikayatku

My photo
hikayat tali kasut yang bersimpang siur perjalanan hidupnya.. namun pada akhirnya, akan bertemu jua di hujung jalan..