Satu Hari Yg Bosan Dan Tenang..

Throwback - draft - sesekali membuang kebelakang~

01/05/2007

-f* frank gehri..i dun think so..-


2 hari lepas, hp aku tak berbunyi langsung..aku ingat takde line ke, battery flat ke, salah letak ke kan.. hmm.. langsung takder sms masuk, takder kol masuk.. mcam pelik jer ari tuh..macam ada satu konspirasi besar-besaran untuk me'morale-down' kan aku ari tuh.. hahaha.. tapi, seriyes, time tuh, aku rasa sgt bosan but yet rasa sangat bagus.. mana pergi sahabat2ku time tuh ar..sahabat yg dok dekat2 tak kira lah..neh yg dok jejauh neh..huhu.. cuma yg sangat terkejut, sebelum aku masuk tido, baru lah berbunyi hp aku.. tu pun sms dari orang yg memang aku tak jangka akan sms lar.. sms ucap gnite.. huhuh.. member aku minat giler kat awek neh..haha.. *adeih.. kesimpulannya, perjalanan hidup seharian adalah tak terjangka, walaupun kita rasa kita telah merancang segala-galanya ngan begitu sempurna, tapi rupanya kejutan yg terbaik akan berlaku bila kita telah melepaskan segala-galanya.. hahahaha. *wink.. contohnya, sms dari awek tadi ar.. hehe..
-hpku yg terchenta...bila ada kredit la..-

tp yg peliknya, pagi esok nya pulak, berderet pulak sms masuk hp.. wish gmorning la, suh posa la..huhu..ajaib2.naper ek..?? bgn pagi2 dah rasa pelik da.. huhuhu..
hari ni pulak, aku cam takder mood..kerja takder nak dibuat..cuma nak wat renovate umah hairi jer..tu pun tak pk agi camner konsep nak propose kat dia.. kaler bilik cik aini pun aku tak pk agi..aku bukan expertise in color..tp since dia minta tolong, aku bleyh jer bg cadangan based on id perspective.. tp tuh ar, aku tak leh nak pk ngan betul lg skrg neh..huhu.. * i miss the way she laugh... hmm..camner ek, gelak sambil tutup mulut..hehe.. *adeih.. anyway, she'll doing just fine with or without me around.. hmm..

-bukan kad yg kuhantar..hehe..tp still kad raya gak.. salam lebaran-

hmmm..anyway, nampaknya kad2 raya yg kuhantar ari tuh, suda sampai kat org2 yg bg alamat ari tuh dah.. heheh..best la.. ari ni, aku suh org post kan kad raya tuk kak long, saper suh bg alamat lambat..huhuhu... mesti sampai next wik ni kan.. ada rezeki dapat ar tuh.. hehe
mukaku still rasa sakit..huuhuh...ni kes kena rembat ari tuh ar neh..mata pun dah ada parut da sekarang..adeih..seb baik kecik jer parut tuh atas kelopak mata..xder ar org perasan sgt.. tp seriyes, pening gak ar kepla aku kena bola ari tuh..laju seyh..
hahhh...!! ok lah.. sambung ari lain pulak.. next week da nak balik raya.. hmm...
selamat la apa pun yg patut utk korang yg baca neh..
salam..kemaafan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku tali kasut ku..





Empirisisme Chenta si tali kasut

Empirisisme cinta

detik membentuk waktu
ibarat perjalanan darah di setiap pembuluhnya
tidak berhenti
si gadis bergerak pantas,
membawa sebotol air dan tas tangan
di dadanya tersemat perasaan cinta
empeiria dan warisan bangsa tinggalan
yang sedang dibunuh oleh bangsa kongkalingkong
akan sama ditegakkan kembali
itu janjinya pada bakal anak dan cucunya
biarlah kehadirannya sepi,
kerna depan dan belakang ramai lagi yg sehati
putih baju mereka
suci niat mereka
tegar azam mereka
halatuju dan jati diri
terusan menanti pasti..
kerana hari ini adalah emperisisme cinta untuk masa hadapan.

anda tiada kredit untuk sms? sila try cara ini,oke ~


Send free text messages!
Please enter a cell phone number:

NO Dashes - Example: 7361829726

Please choose your recipient's provider:

SMS Messages

hikayatku

My photo
hikayat tali kasut yang bersimpang siur perjalanan hidupnya.. namun pada akhirnya, akan bertemu jua di hujung jalan..