Anna Raffali - Bentes (fikiran yang jahat)



Ini adalah Anna Raffali. Antara lagu terbaru dalam album anna raffali yang terbaru. liriknya agak 'catchy' dan seronok di dengar, mungkin berdasarkan pikiran jahat dari sudut hati yang terdalam seorang perempuan selepas putus chenta?.. entah lah.. ini lah liriknya.

Bentes (fikiran yang jahat)

Bagai bumi diorbit bulan
dia sering diapit pasangannya
yang baru selepas aku
dalam diam ku melayan
fikiran yang jahat
sebab ku bencikan dia
mempermainkan aku

Harap kau akan bergaduh
dia lari jauh
aku ada untuk memangkah kakimu
lalu kau terjatuh
dan menjerit aduh ooh ooo ooh ooh
sakitnya aww aww aww

Bagai bintang yang makin pudar
cintaku lusuh bila ku dah sedar
dia bukan untuk diriku
bukan juga untuk sesiapapun yang mahu
cinta yang telus dan tulus
bukannya yang terhambur

Harap kau akan bergaduh
dia lari jauh
aku ada untuk memangkah kakimu
lalu kau terjatuh
dan menjerit aduh ooh ooo ooh ooh
sakitnya aww aww aww

Bagai meteor di ruang angkasa
jiwaku bebas dibuang olehnya
nasibku baik
aku dah celik
aku dah tahu
aku tak mahu
takkan terima
cinta penipu

Harap kau akan bergaduh
dia lari jauh
aku ada untuk memangkah kakimu
lalu kau terjatuh
dan menjerit aduh ooh ooo ooh ooh

Harap kau akan bergaduh
dia lari jauh
aku ada untuk memangkah kakimu
lalu kau terjatuh
dan menjerit aduh ooh ooo ooh ooh
sakitnya aww aww aww
sakitnya aww aww aww
sakitnya aww aww aww
padan muka hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku tali kasut ku..





Empirisisme Chenta si tali kasut

Empirisisme cinta

detik membentuk waktu
ibarat perjalanan darah di setiap pembuluhnya
tidak berhenti
si gadis bergerak pantas,
membawa sebotol air dan tas tangan
di dadanya tersemat perasaan cinta
empeiria dan warisan bangsa tinggalan
yang sedang dibunuh oleh bangsa kongkalingkong
akan sama ditegakkan kembali
itu janjinya pada bakal anak dan cucunya
biarlah kehadirannya sepi,
kerna depan dan belakang ramai lagi yg sehati
putih baju mereka
suci niat mereka
tegar azam mereka
halatuju dan jati diri
terusan menanti pasti..
kerana hari ini adalah emperisisme cinta untuk masa hadapan.

anda tiada kredit untuk sms? sila try cara ini,oke ~


Send free text messages!
Please enter a cell phone number:

NO Dashes - Example: 7361829726

Please choose your recipient's provider:

SMS Messages

hikayatku

My photo
hikayat tali kasut yang bersimpang siur perjalanan hidupnya.. namun pada akhirnya, akan bertemu jua di hujung jalan..